piątek, 22 marca 2019

Projekt denko 13


Produkt 13


ZIAJA PRO- TONIK ODŚWIEŻAJĄCY BEZALKOHOLOWY
PROGRAM OCZYSZCZAJĄCY





Obrazek ze strony: https://e-ziaja.com/

Cena: 16,79 zł/ 500 ml pochodzi z https://e-ziaja.com/

Zalecany do skóry: dO każdego typu cery

Opis produktu:
PROGRAM OCZYSZCZAJĄCY DO CEY TŁUSTEJ I MIESZANEJ
PROGRAM OCZYSZCZAJĄCY DO CERY SUCHEJ I NORMALNEJ
WSKAZANIA
Zabieg przeznaczony do cery suchej i normalnej.
Do wrażliwej cery naczynkowej polecany jest specjalny program wzmacniający.
CEL ZABIEGU
Dokładne oczyszczenie skóry.
Intensywne nawilżenie naskórka.
Skuteczne złagodzenie podrażnień.
EFEKT ZABIEGU
Głęboko nawilżony i bardziej gładki naskórek.
Zmniejszona skłonność do występowania podrażnień.
Przywrócona witalność oraz zdrowy koloryt skóry.

Opis ze strony internetowej: https://e-ziaja.com/









Moja opinia:
Jeden z lepszych toników jaki można znaleźć na rynku.  Bardzo wydajny i niedrogi. Świetnie oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń, widocznie zmniejszone podrażnienia. Cera staje się bardziej jednolita i zdrowa. Ma też dobre nawilżenie (wiele osób, którym poleciłam ten tonik potwierdziło, że jest on na prawdę świetny), jednak dla mojej bardzo suchej cery był nie wystarczający. Nawet po jego użyciu moja skóra była ściągnięta.


Czy kupię go kolejny raz: 
Testuję inne toniki i choć mogę go spokojnie polecić do cery tłustej, mieszanej to do suchej jednak wybrałabym coś innego. Sama nie kupię go, ale bardzo żałuję bo ma na prawdę dobre właściwości jak na tak niską cenę z atak wydajny produkt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

3 x MEH czyli co mi się nie sprawdziło

Dzisiaj przedstawiam produkty, których nie zużyłam do końca, ale dawałam sobie i tym kosmetykom wiele szans na poznanie się.  PRO KWAS HI...