sobota, 1 grudnia 2018

Projekt denko 2

W projekcie denko zamierzam opisać produkty które już zużyłam w całości,
 wiec mam o nich już wyrobione zdanie i nie jest ono na podstawie jednego użycia,
a na podstawie zużycia całego opakowania.

Produkt 2

EVREE MAGIC ROSERozany tonik do twarzy


Obrazek ze strony: ezebra.pl
Cena: 15,59 zł/ 200 ml Rossmann

Zalecany do cery: mieszanej

Opis producenta:
Twoja cera pragnie wzmocnienia i odmłodzenia?
Doznaj uczucia głębokiego komfortu i nawilżenia. Rozpyl tonik na twarz, szyję i dekolt. Błyskawicznie się wchłonie, a z nim wszystkie cenne składniki odżywcze. Nie używaj wacika - to Twoja skóra potrzebuje odżywienia - nie on. Jest idealny także jako mgiełka odświeżająca. Stosowany na makijaż utrwali go i nada mu naturalne wykończenie. 

Woda różana tonizuje i przywraca naturalne pH skóry. Wycisza zaczerwienienia. Poprawia kondycję skóry. Wzmacnia naczynia krwionośne.

Kwas hialuronowy wiąże wodę w naskórku zapewniając odpowiedni poziom nawilżenia i wygładzenie.

Alantoina łagodzi, przynosi komfort, delikatnie napina skórę.

Opis produktu z opakowania


Moja opinia:
Zacznę od tego że zakupiłam ten produkt ponieważ poleca go miliony osób które zajmują się testowaniem kosmetyków. Dobrze, ze kupiłam go na promocji bo bardzo bym żałowała nawet tych dodatkowych kilku złotych. Tonik ma plusy oczywiście, np. bardzo szybko się wchłania, nadaje się także jako mgiełka w ciągu dnia bo fajnie odświeża. Jednak dla mojej cery on się kompletnie nie nadaje nie zauważyłam głębokiego nawilżenia jakie proponuje producent. Raczej było ono niewielkie dodatkowo nie wiem czy ktoś jeszcze ma takie odczucia ale mnie bardzo szczypała w oczy,dlatego ciężko było mi dokończyć to opakowanie, a z natury nie wyrzucam kosmetyków póki ich nie zużyje. Nie polecam stosowania jako utrwalenie makijażu, bo wcale go nie ujednolica a raczej robi plamy i makijaż spływa.


Czy kupię go kolejny raz: 
Nie, na pewno drugi raz nie sięgnę po ten produkt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

3 x MEH czyli co mi się nie sprawdziło

Dzisiaj przedstawiam produkty, których nie zużyłam do końca, ale dawałam sobie i tym kosmetykom wiele szans na poznanie się.  PRO KWAS HI...