sobota, 1 grudnia 2018

Projekt denko 3

W projekcie denko zamierzam opisać produkty które już zużyłam w całości,
 wiec mam o nich już wyrobione zdanie i nie jest ono na podstawie jednego użycia,
a na podstawie zużycia całego opakowania.

Produkt 3 

SILVER DETOX Detoksykująca maska metaliczna 




Obrazek ze strony: bielenda.pl
Cena: 3,49 zł/ 8 g Rossmann

Zalecany do cery: mieszanej i tłustej 

Opis producenta:


Detoksykująca maska metaliczna szybko i skutecznie poprawia stan skóry mieszanej i tłustej, z widocznymi niedoskonałościami. Innowacyjne połączenie metalu szlachetnego w postaci nano cząsteczek z węglem, pozwoliło na stworzenie niezwykle skutecznego preparatu, który głęboko oczyszcza skórę z toksyn i innych zanieczyszczeń, błyskawicznie odświeża, odblokowuje pory i zmniejsza ich widoczność.

Maska efektywnie redukuje poziom sebum, zapobiega powstawaniu zaskórników i wyprysków, w sposób widoczny matuje błyszczącą cerę.

Zawiera:
NANO SREBRO – metal szlachetny o działaniu bakteriobójczym i przeciwzapalnym. Regeneruje i nawilża skórę, łagodzi podrażnienia,  ma pozytywny wpływ na pracę gruczołów łojowych
WĘGIEL działa antybakteryjnie, oczyszczająco i ściągająco. Działa jak magnes: przyciąga i wchłania toksyny, martwy naskórek, nadmiar sebum oraz inne zanieczyszczenia z 
powierzchni oraz głębszych warstw skóry. Skutecznie oczyszcza zapchane pory, wyrównuje koloryt skóry, zapobiega powstawaniu wyprysków.
CYNK  wspomaga proces leczenia łojotoku,  absorbuje nadmiar sebum zalegającego w porach, zmniejsza skłonność do powstawania zaskórników, opóźnia procesy starzenia skóry, łagodzi podrażnienia.

Idealnie matowa, pełna blasku, świeża i promienna cera. Pory zwężone i mniej widoczne, niedoskonałości zredukowane.

Opis ze strony: bielenda.pl




Moja opinia: 
Jeśli chodzi o maski jednokrotnego użytku to muszę zwrócić uwagę na zdecydowanie najlepsza serie masek,które przebiły nawet maseczki z Ziaji, a mowa oczywiście o maskach  z Bielendy. Jako że są to tanie maseczki i nie spodziewam się po nich spektakularnych efektów za tak niska cenę to muszę przyznać ze seria tych maseczek mnie zaskoczyła bardzo pozytywnie. Na pierwszy odstrzał idzie SILVER DETOX. Oczywiście aby przetestować ją kupiłam kilka opakowań aby sprawdzić jej działanie dogłębnie. Po 10 minutach moja cera była idealnie matowa i odświeżona i tutaj wielki + ode mnie. Czuć ze cera jest porządnie oczyszczona. Nie zauważyłam aby zmniejszyła się widoczność porów, czy zredukowały się niedoskonałości, ale już po dwóch zastosowaniach zauważyłam ze wyprysków pojawia się znacznie mniej wiec kolejny plus. Uważam ze to jedna z najlepszych masek drogeryjnych inwestycje godna polecenia. Liczyłam jednak ze będzie trochę inny efekt na skórze po nałożeniu maseczki ze stanie się ona srebrna jak w przypadku fioletowej Glamglow.


Czy kupię go kolejny raz: 
Jeszcze sięgnę po ten produkt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

3 x MEH czyli co mi się nie sprawdziło

Dzisiaj przedstawiam produkty, których nie zużyłam do końca, ale dawałam sobie i tym kosmetykom wiele szans na poznanie się.  PRO KWAS HI...