wtorek, 11 grudnia 2018

Projekt denko 5

W projekcie denko zamierzam opisać produkty które już zużyłam w całości,
 wiec mam o nich już wyrobione zdanie i nie jest ono na podstawie jednego użycia,
a na podstawie zużycia całego opakowania.

Produkt 5

  KREM UNIWERSALNY TENDER CARE CHOCOLATE PROTECTING CARE z ORIFLAME

Obrazek ze strony: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,48152,oriflame-tender-care-chocolate-czekoladowy-krem-uniwersalny.html

Cena: OK. 25,90 zł/ 15 ml pochodzi z https://pl.oriflame.com/search?query=tender+care 



Opis producenta:

Nawilża, zmiękcza oraz chroni suchą, szorstką skórę. Znana i lubiana formuła z witaminą E i naturalnym woskiem pszczelim.



Opis ze strony internetowej: https://pl.oriflame.com






Moja opinia:
Wszystkie zalety legendarnego kremu Tender Care oraz jego czekoladowy aromat mi bardzo przypadły do gustu może dlatego że uwielbiam czekoladę. Wiem że zdania są różne jeśli chodzi o jego zapach, aczkolwiek z tego co wiem akurat tego czekoladowego nie ma już w sprzedaży, ale jest mnóstwo jego "braci i sióstr". Możecie wybierać pomiędzy kremami:
-uniwersalnym
-różanym
-z olejkiem z nasion borówki
- z olejkiem cynamonowym
-z czarnej porzeczki
- z olejkiem z nasion moroszki
- z olejkiem z pestek granatu
- wiśniowym
-z olejkiem z nasion żurawiny
-z organicznym ekstraktem z miodu.

Także wybór jest na prawdę duży. Ja uwielbiam go szczególnie zimą sprawdza się idealnie na suchą skórę łokci, kolan, a nawet stóp. Dodatkowo świetnie chroni usta. Dzięki woskowi pszczelemu zawartemu w kremie mamy ochronę jaką ciężko znaleźć w innym kremie. 
Ma on konsystencje wazeliny jest tłusty i niestety nie wchłania się szybko, ale i tak jest lepszy od wazeliny. Nie zapycha, nie uczula. Można go stosować jako krem lub jako maska na noc.

Jak dla mnie jedyny minusik, który ciężko byłoby zmienić to niestety to śliczne opakowanie, dzięki któremu za każdym razem kiedy sięgam po krem mam go mnóstwo pod paznokciami, ale nie można mieć wszystkiego.

Jego wielką zaletą jest mini rozmiar, dzięki któremu można mieć go zawsze pod ręką. Jest on także bardzo wydajny. Ja stosowałam go prawie pół roku.




Czy kupię go kolejny raz: 
Na pewno do niego wrócę nie raz. Jest to zimowy MUST HAVE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

3 x MEH czyli co mi się nie sprawdziło

Dzisiaj przedstawiam produkty, których nie zużyłam do końca, ale dawałam sobie i tym kosmetykom wiele szans na poznanie się.  PRO KWAS HI...