poniedziałek, 17 grudnia 2018

Projekt denko 4

W projekcie denko zamierzam opisać produkty które już zużyłam w całości,
 wiec mam o nich już wyrobione zdanie i nie jest ono na podstawie jednego użycia,
a na podstawie zużycia całego opakowania.

Produkt 4


 MiYA COSMETiCS  mywonderbalm hello yellow



Obrazek ze strony: miyacosmetics.com

Cena: 29,99 zł/ 75 ml MiYA COSMETiCS 

Zalecany do cery: każdy typ skory także wrażliwa
Sugestia producenta: skóra normalna, mieszana, mniej przesuszona

Opis producenta:


Nawilżająco-odżywczy krem do twarzy z masłem mango

Nawilża i odżywia. Poprawia elastyczność. Łagodzi i koi.
Masło mango nawilża i odżywia skórę, poprawiając jej elastyczność. Olejek z pestek winogron, witamina E i prowitamina B5 łagodzą i koją podrażnienia, pozostawiając skórę gładką i odżywioną. Dzięki lekkiej, kremowej formule QuickAbsorb szybko się wchłania i nadaje się pod makijaż.
Bez parabenów, silikonów, olejów mineralnych, parafiny, PEG-ów, sztucznych barwników oraz glikolu propylenowego.
Opis ze strony internetowej: miyacosmetics.com





Moja opinia:
Muszę przyznać że POLSKA MARKA, która zdecydowanie wie czego kobietom potrzeba. Krem przecudowny, samo dobro dla skóry. Moja skóra po jego zastosowaniu nawilżona i odżywiona a do tego gładka i miękka. I ten cudowny zapach, ja się zakochałam i to od pierwszego nałożenia. 
Bardzo szybko się wchłania i nadaje się pod makijaż ( chociaż stosowałam go rano tylko kilka razy wolałam go stosować na noc grubsza warstwę i skóra rano była dogłębnie nawilżona).
W moim wypadku jest tylko jedno ale. Nie do samego produktu bo jest świetny i spokojnie mogę go polecić każdemu. Moja skóra jest wymagająca , mieszana w kierunku suchej i wydaje mi się ze wciąż to zbyt małe nawilżenie dla niej, dlatego teraz zdecydowałam się na jego brata z masłem show CALL ME LATER. O nim dowiecie się kiedy dojdzie do denka ;) jednak brakuje mi bardzo tego pięknego zapachu mango. Bardzo tęsknie za nim :) Ten krem, ta marka, te produkty to moje must have.



Czy kupię go kolejny raz: 
Na pewno do niego wrócę nie raz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

3 x MEH czyli co mi się nie sprawdziło

Dzisiaj przedstawiam produkty, których nie zużyłam do końca, ale dawałam sobie i tym kosmetykom wiele szans na poznanie się.  PRO KWAS HI...