sobota, 29 grudnia 2018

Projekt denko 6

W projekcie denko zamierzam opisać produkty które już zużyłam w całości,
 wiec mam o nich już wyrobione zdanie i nie jest ono na podstawie jednego użycia,
a na podstawie zużycia całego opakowania.

Produkt 6


  OCHRONNY SZAMPON I PŁYN DO KĄPIELI 2W1 NIVEA BABY

Obrazek ze strony: https://www.nivea.pl

Cena: 13,29 zł/ 500 ml pochodzi z https://www.rossmann.pl

Zalecany do skóry: delikatnej

Opis producenta:

NIVEA BABY Ochronny szampon i płyn do kąpieli 2w1 

Do delikatnej skóry maluszków. Chroni i łagodnie myje ciało oraz włosy już od 1. dnia życia. Nie szczypie w oczy. Łączy w sobie funkcje dwóch produktów: płynu do kąpieli i szamponu - chroni skórę oraz łagodnie myje ciało i włosy dziecka od 1. dnia życia. 
Dzięki formule wzbogaconej wyciągiem z nagietka delikatnie myje włosy i skórę dziecka. - Chroni skórę przed wysuszeniem - Łatwo się spłukuje pozostawiając włosy i skórę czyste, gładkie i zadbane - Nie zawiera parabenów, alkoholu, barwników, mydła oraz składników kompozycji zapachowych uważanych za alergizujące. - Ma pH przyjazne dla skóry. 
Produkt powstał przy współpracy pediatrów i dermatologów. Tolerancja dla skóry potwierdzona w badaniach klinicznych i dermatologicznych. Produkt przebadany okulistycznie. Rekomendowany przez Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki




Opis ze strony internetowej: https://www.nivea.pl






Moja opinia:
Moja skóra jest wrażliwa, alergiczna i nieszczęsne atopowe zapalenie skóry które daje się we znaki bez odpowiedniego nawilżenia. Nic co ma w sobie mydło, alkohol czy parabeny nie nadaje się do mycia mojego ciała. Także żegnajcie pięknie pachnące żele. Skóra po umyciu tym płynem nie jest przesuszona, jest delikatna i miła w dotyku. 

Jeśli masz atopowe zapalenie skóry i wciąż nie znalazłeś/aś odpowiedniego płynu polecam gorąco Nivea. Jeśli znasz może inny specyfik podziel się tym w komentarzu.


Czy kupię go kolejny raz: 
Kupuję go za każdym razem. Jest to ostatnio mój MUST HAVE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

3 x MEH czyli co mi się nie sprawdziło

Dzisiaj przedstawiam produkty, których nie zużyłam do końca, ale dawałam sobie i tym kosmetykom wiele szans na poznanie się.  PRO KWAS HI...