niedziela, 6 stycznia 2019

Projekt denko 7

W projekcie denko zamierzam opisać produkty które już zużyłam w całości,
 wiec mam o nich już wyrobione zdanie i nie jest ono na podstawie jednego użycia,
a na podstawie zużycia całego opakowania.

Produkt 7

  PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ Z KWASEM MLEKOWYM


Obrazek ze strony: https://e-ziaja.com

Cena: 8,49 zł/ 500 ml pochodzi z https://www.rossmann.pl

Zalecany do skóry: dla kobiet w każdym wieku

Opis producenta:

Kremowy płyn do prawidłowej higieny intymnej zawierający kwas mlekowy - który stanowi naturalną substancję antybakteryjną. 

Płyn przeznaczony jest dla kobiet w każdym wieku.
działanie
• preparat pomocniczy w stanach zapalnych okolic intymnych
• zachowuje kwaśne ph okolic intymnych
• skutecznie zmniejsza skłonność do pojawienia się infekcji
• łagodnie myje i zapewnia uczucie komfortu i świeżości
sposób użycia
do mycia użyć niewielkiej ilości płynu, następnie dokładnie spłukać ciepłą wodą.
bezpieczeństwo
preparat testowany dermatologicznie i alergologicznie

Opis ze strony internetowej: https://e-ziaja.com





Moja opinia:
100% jestem na tak. Jeden z najlepszych płynów intymnych. Poleciłam go przyjaciółce która miała problemy intymne, bo ciągle łapała infekcje i jest ona zachwycona tym płynem. Polecić mogę każdemu.


Czy kupię go kolejny raz: 
Produkty Ziaja Intima bardzo przypadły mi do gustu. Kolejne opakowanie zakupione tym razem nie co inna wersja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

3 x MEH czyli co mi się nie sprawdziło

Dzisiaj przedstawiam produkty, których nie zużyłam do końca, ale dawałam sobie i tym kosmetykom wiele szans na poznanie się.  PRO KWAS HI...