niedziela, 3 lutego 2019

Projekt denko 9

W projekcie denko zamierzam opisać produkty które już zużyłam w całości,
 wiec mam o nich już wyrobione zdanie i nie jest ono na podstawie jednego użycia,
a na podstawie zużycia całego opakowania.

Produkt 9


Ziaja KREM BIONAWILŻAJĄCY BIAŁA HERBATA

ZIAJA KREM BIONAWILŻAJĄCY BIAŁA HERBATA 50ML

Obrazek ze strony: https://www.ezebra.pl/

Cena: 6,62 zł/ 50 ml pochodzi z https://www.ezebra.pl/

Zalecany do skóry: tłustej i mieszanej

Opis producenta:

Krem nawilżający o lekkiej konsystencji, z bogatym kompleksem substancji aktywnych. 

WSKAZANIA 
polecany do cery tłustej i mieszanej
DZIAŁANIE
• aktywnie nawilża, wygładza i wzmacnia system ochronny skóry
• łagodzi efekty negatywnego wpływu środowiska oraz neutralizuje wolne rodniki
• stanowi doskonały podkład pod makijaż.

SUBSTANCJE AKTYWNE
D-panthenol,  witamina A,  ekstrakt z białej herbaty


Opis ze strony internetowej: https://ziaja.com/







Moja opinia:
Krem który stosowałam długie lata. Najlepszy jaki mógł być w tak niskiej cenie. Bardzo dobrze nawilża i świetnie nadaje się pod makijaż. Podkłady się nie ważą przez cały dzień. Nie wiem co się stało ale uczulił mnie przy ostatnim użytkowaniu. Nad czym ubolewam, bo musiałam go zastąpić innym kremem, który nie jest już niestety z tej półki cenowej. Jeśli nie macie skóry alergicznej, wrażliwej to spokojnie polecam wam krem, który cudownie nawilży waszą twarz nie obciążając jej.


Czy kupię go kolejny raz: 
Kupowałam go ładnych parę lat, jednak po odkryciu uczulenia nie będę mogła go zakupić :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

3 x MEH czyli co mi się nie sprawdziło

Dzisiaj przedstawiam produkty, których nie zużyłam do końca, ale dawałam sobie i tym kosmetykom wiele szans na poznanie się.  PRO KWAS HI...