niedziela, 3 lutego 2019

Projekt denko 10

W projekcie denko zamierzam opisać produkty które już zużyłam w całości,
 wiec mam o nich już wyrobione zdanie i nie jest ono na podstawie jednego użycia,
a na podstawie zużycia całego opakowania.

Produkt 10

Nacomi Scrub % wash piankowy peeling kokos-banan



Obrazek ze strony: https://www.cocolita.pl/

Cena: 24,90 zł/ 180 ml pochodzi z https://www.cocolita.pl/

Zalecany do skóry: każdego typu skóry

Opis produktu:

Nacomi Scrub & Wash Piankowy Peeling Kokos-banan 180ml:
  • produkt przeznaczony do mycia całego ciała
  • kosmetyk w formie pianki, z drobinkami cukru
  • produkt nadaje się do każdego rodzaju skóry
  • pianka bardzo dobrze się pieni, nadaje się do mycia całego ciała
  • posiada cudowny kokosowo-bananowy zapach

Opis ze strony internetowej: https://www.cocolita.pl/





Moja opinia:
Jeśli chodzi o peelingi do ciała to przetestowałam już na prawdę ogromną ilość. Ja mam skórę suchą z atopowym zapaleniem więc peelingi podrażniają mi tylko skórę jednak raz na jakis czas trzeba je robić aby zetrzeć martwy naskórek. Ten cudowny piankowy peeling absolutnie nie podrażnia skóry, delikatnie złuszcza i pozostawia skórę nawilżoną. Polecam każdemu dla mnie mój MUST HAVE. Jak tylko mi się kończy biegnę do HEBE kupić. Do tego błogo pachnie.


Czy kupię go kolejny raz: 
Obecnie mam chyba 6 opakowanie i nie zamienię na nic innego. 100% kupię go po raz kolejny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

3 x MEH czyli co mi się nie sprawdziło

Dzisiaj przedstawiam produkty, których nie zużyłam do końca, ale dawałam sobie i tym kosmetykom wiele szans na poznanie się.  PRO KWAS HI...