sobota, 16 lutego 2019

Projekt denko 11

W projekcie denko zamierzam opisać produkty które już zużyłam w całości,
 wiec mam o nich już wyrobione zdanie i nie jest ono na podstawie jednego użycia,
a na podstawie zużycia całego opakowania.

Produkt 11

SYoss volume lift
Suchy szampon do włosów słabych i pobawionych blasku






Obrazek ze strony: https://makeup.pl/

Cena: 12.87 zł/ 200 ml pochodzi z https://makeup.pl/

Zalecany do skóry: -

Opis produktu:

W życiu każdej kobiety przychodzi taki moment, kiedy niespodziewane spotkanie wypada w momencie, gdy atrakcyjny wygląd włosów jest daleki od rzeczywistości, a na Twojej głowie królują przetłuszczone kosmyki. Gdy nie masz czasu na ich umycie, koniecznie musisz skorzystać z pomocy, jaką oferuje Ci suchy szampon Syoss Volume Lift Dry Shampoo.

To rewelacyjny specyfik przeznaczony w szczególności do słabych i pozbawionych blasku kosmyków. Natychmiast po aplikacji usuwa zanieczyszczenia, pozostawia po sobie orzeźwiające uczucie pełne świeżości. Dzięki niemu w mgnieniu oka znów staniesz się atrakcyjną i pewną siebie kobietą. Preparat odpowiada za nadanie puklom aksamitnej miękkości, nie obciąża ich i nie skleja. Kosmetyk nie pozostawia nieestetycznych śladów na ubraniach, pozostaje niewidoczny na włosach i nadaje rewelacyjną objętość już u nasady.

Jesteś w ekstremalnej sytuacji? Uratuje Cię suchy szampon Syoss Volume Lift Dry Shampoo, przywracając olśniewający wygląd.

Opis ze strony internetowej: https://makeup.pl








Moja opinia:
Rzeczywiście czasami są momenty w życiu kiedy bez suchego szamponu ani rusz. Testowałam na sobie wiele rodzajów takich szamponów, bo wiadomo że czasami spotkanie się przesunie na wcześniejsza godzinę i po prostu brakuje nam czasu. Ten..... zastanawiałam się co zrobić, żeby szybciej się skończył, bo było mi szkoda kilkunastu wydanych fatalnie złotych. Owszem świetnie podnosi włosy u nasady, ale to co robi z włosami u brunetek to najgorsze białe plamy, które wcierasz przez 15 minut i nie jesteś w stanie dalej ich usunąć. Nie wiem czy tylko moja skóra głowy tak reaguje, ale paskudny łupież jaki dostałam po tym produkcie skreśla go na dobre.


Czy kupię go kolejny raz: 
Na pewno nie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

3 x MEH czyli co mi się nie sprawdziło

Dzisiaj przedstawiam produkty, których nie zużyłam do końca, ale dawałam sobie i tym kosmetykom wiele szans na poznanie się.  PRO KWAS HI...